!

Hejsan hejsan, nu ska jag skicka upp ett litet inlägg tänkte jag!
Idag har jag inte alls gjort mycket, vaknade runt halv 11 tiden och då satte jag mig vid datorn och pratade lite med födelsedagsbarnet! (Torun) :D

Sedan så gick jag direkt och sätta på mig bikinin och sen så la jag mig ute i den otroligt sköna solstolen!
Efter ett tag kom jag på att jag lika härna kan köra tandblekningen när jag ändå låg ute.
Igår gick jag lite på stan med pappa och då gick jag och köpte tandblekning för 300kr, man ska ha i det en halv timma per dag och började igår och gjorde idag så har bara 3 dagar kvar.
Det syns redan lite skillnad så hoppas om 3 dagar att jag har ett skit vitt leende!
Tog även en liten cykeltur med pappa för att hämta mat.
Sedan blev det spela lite fotboll, sen solning igen.

Snart kommer Torun till mig och då blir det gratta henne på ett eller annat sätt, tänkte gå ut och äta men nu blir dcet kanske istället att dra och köpa en liten tårta till henne och fira henne med det istället!
Tror jag vet vad jag ska köpa för någon :D

Men nu ska jag ut och lägag mig i solen igen :D
Slänger upp en liten bild!
Här ser ni även mina nya bikinitrosor som jag är otroligt nöjda med!





Ha en otrolig skön dag ute i sommarvärmen! :)

/L

Kommentarer
Postat av: Sara

sööt den var! :)

2010-06-24 @ 23:50:06
URL: http://sarakarlson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0