tisdagen den 19:e

hejsan hejsan!
sitter hemma hos älsklingen och har precis duschat.
hade otroligt ont i huvudet igår så trodde jag skulle dö, det höll i sig hela kvällen och även imorse när jag vaknade höll det sig i då blev det att krypa ner i älsklingssäng igen och försöka ha huvudet stilla så de inte skulle explodera! (känndes som det skulle de)
sen drog jag hem för att kolla lite på provet vi har imorgon såpackade jag lite till badet imorgon och runt sex tiden åkte jag hem till älsklingen igen där det blev att laga tomatsoppa med fjärilmakaroner! mumms! :)
sen blev det att ta en alvedon och sätta sig lite vid datorn, men nu ska jag krypa ner i sängen med den lilla lilla bärbara dvd:n och kolla på någon mysig film innan det är dags för sängen! :)

kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0