danspass

hejsna hejsan nu har jag precis kommir hem från skolan gick tjogo över tio till klockan fyra..
men av på ngn föreläsning idag i skolan och sen så sista lektionen hade vi massage!
Första gången vi lottade vem vi kom med och jag kom med klara! :)
nu så ska jag nog äta lite och sitta framför datorn och vid halv sju är det dags för hiphopen men vet inte om jag ska vara med eftersom jag har blivit sjuk.. har haft massa hosta och är jätte förkyld!

Har tillbringat hela helgen hemma hos älsklingen och det har vart otroligt mysigt, igår tittade vi på salt på bio och den var faktiskt väldigt bra även om det inte är min typ av film.
i fredags drack vi lite med ett par kompisar och i lördags va jag kattvakt, men sovit hos han alla nätter!
Otroligt härlig att vakna av att han ligger brevid :)

Föresten änner för att göra om min blogg, är inte så bra på det! någon som vill hjälpa till? det vore jätte snällt har tröttnat på min framsida ;)
men nu hinner jag inte skriva mer kanske slänger upp ett inlägg ikväll efter träningen!
Ni får ah det bra puss & kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0