skolan en tisdagseftermidag

hejsan hejsan nu sitter jag i skolan och det är tisdagseftermiddag :/
klockan är 14:01 och jag är otroligt trött oc nu har vi håltimma till 14:40 och då blir det att ha mordärnaträningsformer och då ska vi ha boxning! (Y)
hade massage idag första lektionen klockan åtta och det var otroligt skönt att bara kunna slappna v och blunda och ta det lungst försöka lektionen på en tisdag!

ikväll ska becca sova hos mig och sen ska vi åka till donken och äta så får vi väl se mer vad vi ska hitta på! :)
ska även förbi älskling och hälsa på han lite etersom han är sjyuk så ska jag hämta lite pengar jag har där och sen blir det då donken :P

är skit otaggad på imorgon bitti ska vi springa i ågårdsskogen klockan åtta! -.- palla!!!
men det blir väl gött efter skönt att sluta två imorgon iallafall! :)

Ni får ha det bra s lägger ja nog in ett inlägg ikväll eller imorgon! :)

Kram Lisa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0