Till A + Morgondagens outfit!

hejsan hejsan har nyss duchat och gjort mig iodning och snart blir det att packa och dra iväg och sova hemma hos Alfred! :)
Har nyss bestämt vad det blir för kläder imorgon och tog kort så ni kan få se det dagen innan :P haha ne det var mest för att det inte va någon ide att ta på sig nya nu och nya imorgon bitti så blir att ha dom ikväll och imorgon.

Helgen har föresten varit väldigt roligt men eftersom jag är kass på att ta kort och oftast själv inte vill fastna på bild har jag aldrig med mig kamera någonstans.

Vi var ju lediga i fredags så i torsdags va det spex och parketten men drog aldrig dit utan vi hade först tjejkväll hos bente och runt 10 tiden började det komma killar och slutade med att ajg sov hos A.

fredagen så var jag kattvakt och bara tog det lungt! härligt!

Lördagen blev det att jag ahde efst hemma hos mig! :) det var faktiskt otroligt trevlig blev sen att gå till tongrillen och sen hem och sova!

Så idag söndag vaknade jag vid ett och då blev det att sätta sig vid datorn och bara ta det lungt och kolla film!
Snart ska jag till mat-maggan och handla mjuka tavobröd och tacosås och sen direkt hem till Alfred! :)

Här kommer lite bilder! :)









Ha det bra Kram Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0