skolan.....

...är inte efterlängtad!
Men det spelar ju ingen roll för idag är man tvungen att gå ändå!!
Första dagen för vårterminen och det ska inte bli något kul att börja, det enda roliga är väl att vi får var sin dator nästa vecka.
Men det jobbiga är att praktiken börjar med en gång!
Vi ska praktisera onsdagar, torsdagar och fredagar men istället för fredagar ska jag göra på tisdagar efter skolan och deblir jobbiga tisdagar först skola sen praktik ca 16 timmar den dagen men skönt att man kan vila ut sig på fredagen som man är helt ledig på! :)
Men nu ska jag kolla lite miami ink innan jag ska fixa mig iordning för skolan!
Kan hända attt jag lägger upp outfiten! :)

Kram Lisa

Kommentarer
Postat av: Sis!

Lycka till på praktiken imorrn, det kommer gå kanon! :)

2011-01-10 @ 20:36:30
URL: http://sarakarlson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0