vill sola!

hejsan hejsan alla bloggläsare!
Nu är det så att jag vill bara slänga av mig läderna ta på mig en bikini o ch gå ut och lägga mig och sola i det underbara vädret!
Men nehhhee det går inte alls för sig utan nu blir det till att ta på sig andra kläder och sedan cykla 5 km till filsbäck för att jobba och sedan cykla hem igen!

Fast som tur är så händer det festligheter ikväll och det ska bli jätte roligt! :)
Vi ska nämligen hem till filip idag och dricka och så! :)

Efter jag städat blir det duschen och sen kommer linn och då ska vi dra och fixa ngt att dricka och sen så ska vi göra oss iordning för att dra iväg! :)
Är sugen på att göra lite mera ljusa slingor i mitt hår så får se hur det blir! :)

Men ni får ha det så skönt nere på stranden i era bikinis och bli bruna :P Medansjag springer ut och in med skurhinkar! -.-
Men om man vill ha pengar är det baar att ta tag i det och det går ju ganska snabbt ändå! :)

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0