5 september

hejsan hejsan!
igårnattåkte jag hem till älsklingen för hade inget att göra så åkte dit och sov, och idag blev det en riktigt sovmorgon för mig!
riunt 16 tiden idag cyklade jag hem för att hämta lite nya kläder för imorgon eftersom jag och alfred bestämmde att det blev att sova här en natt till.. men eftersom jag är så smart så hämtade jag bara taights och linne och glömde den tröjan jag skulle haft.
men det löste sig ska låna en av alfred iaf.
ikväll har vi tittat film ätit pizza och bara tatt de lungt.
jag kom oxå precis tillbaka efter en liten kort powerwalk på 25 minuter!
nu blir det att fixa lite med ett skolarbete tills alfred spelat klart :P
sen blir det väl mys och film! :)

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0