Bild bomb

Rensade Iphonen på massa bilder så tänkte lägga upp en stor bildbomb här från lite olika tillfällen.

En bild från street tävlingen i göteborg som var min och felicias
första tävling i par och det slutade på 1a plats!
En väldigt suddig bild, men det är iaf en bild på mina och älsklingens
papegojor Polly och Pippin.
En bild påväg hem från SM i street som var våran andra tävling ihop
och det slutade med seger den dagen med. Så SM mästare :)
En bild från julaftons morgon när vi spelar julklapps spelet!
Och en bild från igår när jag skulle iväg och parta lite ed fina vänner!
detta var bara några av mina 100 bilder jag la in på datorn så det
kommer upp flera bildbombar om några dagar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0