Dagen spenderad med Torun!

Hejsan hejsan bloggen!
Idag så blev det en kort skoldag och tack för det!
Känns som om jag redan är helt trött och matt på skolan!
Hur ska man orka med två och ett halv år till? :S
Men det är la bara att kämpa på antar jag!
Efter skolan så blev det till att ta följe med philip! :)
När jag kom hem blekte jag håret.. det vill aldrig bli ljusare ju :/
Får panik! :S
Snart är sandras fest och kan inte gå och va orange i håret liksom :S
Får la se hur det blir :S
Aja, sadan kom syster och niklas hit på en fika och sedan bar jag mig iväg till Torun! :)
Blev till att kolla på ''jennifer's body'' en väldigt bra film! (Y)
Och nu sitter jag här och funderar på att lagga in nya låtar på ipoden :P
Ha det bra :)




/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0