Fika med en saknar vän!

Hejsan hejsan bloggen!
Idag blev det till att gå och träffa Deepali och ta en fika och prata mycket saker som hänt sen senarste gången vi pratade!
Det var allt ett jävla tag sen!
Vi pratde om allt från kärlek, gamla vänner och pinsamma situationer, bråk och massa massa mera!
Mycket trevligt!
Det blev en lång fika och sedan blev det att gå på stan där jag hittade ett par underbara byxor jag bara måste köpa!
Deepali hitta oxå ett par URRR snygga jeans hon med ska köpa!
En mycket lyckad dag helt enkelt!
Men nu ska jag gå till älsklingen, blir till att kolla film och sedan sova där!




En gammal bild på mig och deepali, linn är även med lite på kanten
nere i hörnet!

Kram Lisa






Kommentarer
Postat av: deepali

<3

2010-04-30 @ 15:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0