Ledig vecka..

Hallå bloggen, idag är det måndagen den 15 februari.
Helgen har jag tillbringat med Linn,Becca,Torun Philip och affe!

Fredagen blev det tátt först fira pappa på hans 44 års dag och sedan blev det till att ströga lite med Becca och Linn! Mycket trevlig, blev trångt , hög musik med mina älsklingar kan de bli bättre start på helgen?

Lördag blev det till att åka till stolpskottet med philip och linn.
Där borta träffade vi även mikaela,hanna,becca och julia som vi va med lite! :)
Sen runt sju tiden gick jag och Linn hem till mig och käkade sen så kom Affe med en överaskning, jag fick en ros (L) Sen gjorde jag och Linn oss iordning i sällskap me affe och roosan. Sen kom även philip lite till oss!
Sen blev det att åka till mat-maggan och köpa slödryck och sen blev det hem till philip och börja förkröka lite.
Torun och becca kom även hem till han! (Y) Sen var det dags att dra iäg till parketten, det var väl inte så mycket folk där men det spelade ingen roll för jag spratade med idol niklas. Gick fram och sa att han va snygg han sa att även jag va snygg och så fick jag en kram och så pussade han mig på  kinden! Det var typ det enda som gick omkring i min skalle den kvällen! :P
Runt halv två tiden så kom älsklingen och rossan och mötte occ och så började vi gå hem, fast efter bara en liten bit så kom Toruns mamma och hämtade oss.
Blev till att sova hos Affe, väldigt mysigt :)

Söndagen vaknade jag upp hos älskling och det blev en redig sovmorgon men det var skönt det.
Runt halv fyra tiden gick jag hem och duschade och gjorde mig iordning för det skulle bli bio på kvällen!
Det var ju alla hjärtand dag och de blev bio med alskling och ekholm, mycket trevligt :)
Vi kollade på Wolfman och den var väl sådära.
Efter filmen va det att gå hem till alfred där jag sov en natt till (L)

Och idag så vaknade jag upp där och mamma hämtade mig runt tolv tiden!
Nu sitter jag här och klockan är 17:19 och väntar på att klockan ska bli 20:00 för då kommer älsklings becca och då blir det nya beck filmen med godis och kanske även donken lite senare!
Hör av mig lite senre sen!
Kram  




/L

Kommentarer
Postat av: Sara

har du fixat bilderna längst upp själv? För så vill jag med ha! :)

2010-02-16 @ 11:34:17
URL: http://sarakarlson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0