Klänning till 18 års fest.

Jag har sådan jävla beslutsångest!
Vet inte vad jag ska ha på mig på sandras 18års fest?
Det kommer bli en stor fest med drygt 100 gäster!
Först blir det förfest där med brudarna och sedan blir det mat när alla kommit och sedan festa hela kvällen!
Det ska bli mycket mycket roligt!
Men det är klart att man måste han på sig något nytt och fräscht när en av sina bästisar fyller hela 18år!
Har funderat mycket på klänningen vilken färg modell och massa sånt.
Har kommit in mest på vit/silver färgad och ganska kort ska den vara.
men hittade även en söt svart klänning.
Kollade runt lite på internet och så för att kolla ifall jag hittade min dröm klänning.
Men gjorde inte riktigt det, hittade några som var snygga fast inte den dära WOOW klänningen!
Men det blir nog till att åka till göteborg på lördag och då ska jag nog fortsätta att leta lite.

Men dessa klänningarna hittade jag på Bubbleroom.se




Vila klänning  499:-




Vila klänning 499:-



Rules by Mary   ord:799:-   rea: 499:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0