Linn(L)Lisa

Det kanske inte är världens bästa bild! Men Vi bjuder på den!
Kommer du ihåg alla minnen gumman? Komer du ihåg alla minnen vi har haft tillsammans?
Kommer ihåg första gången vi träffades, det var när vi gick i 7:an när Karolina Lundgren fyllde år!
Vi skickade sms på kvällen och bestämmde oss för att träffas och gå på stan dagen efter.
Vi möttes utanför min mormor och när vi gick på stan var vi ganska blyga men det klickade med en gång.
Nästa gång vi träffades så hägde du med mig hem från skolan.. Och det var då allting började!
Din kärlek följde med min bror hem efter skolan då med.
Vi blev bästa vänner du och jag och vi tillbringade mest tid med varandra än vad vi gjorde medd någon annan.
Kommer du ihåg när min bror ahde vart med erik och dom och åkt skidor och vi sov hela dagen och när dom kom kollade vi ut genom fönstret och där stod erik och kollade på dig och du dök ner hur snabbt som helst undertäcket.
Kommer du ihåg när vi var hemma hos dig och vi bestämmde oss för att lägga oss i sängen och lyssna på musik och du sa: Lisa jag kommer börja gråta. Jag sa att det var okej och att jag skulle trösta dig.
Men fem minuter senare var det jag själv som låg och stört grät medans du fick trösta mig. Är så otroligt säker när jag är i din närhet, så trygg med dig!
Kommer du ihåg när vi var hemma hos oss och vi fick för oss att gå ut och bygga en snögubbe? Fast när vi var klara hade det blivit en ''snösnopp''.
Vi trodde vi var smarta och ställde den på ett bra ställe, vi gjorde den bakom häcken vis mitt förra hus.
Fast vi hade ställt den så att det var det fäörsta man såg när man kom hem med bilden.
Kommer du ihåg när vi var och åkte skidor.. när jag tappade balansen och åkte rakt emellan dina ben?
Vi låg som en stor klumpig hög!
Kommer du ihåg alla bilder vi har tatt innan parken?
När vi står och tar dom mest oseriösa korten som finns, vi grimarserar och ler hur stort som helst.
Kommer du ihåg våra halsband jag köpte till dig? Linn Lisa halsbandet, kommer ihåg när vi blev ovänner ett tag ville inte ta av det, du betydde så mycket, när jag tog av det grät jag som fan!
Älskardig hjärtat!
Ställer upp för dig vad som än händer och hoppads du vet det!
Du betyder mest för mig, ifall du flyttar till USA såm du vill skajag försöka flytta med dig gumman!
Vill aldrig gå miste om dig eller aldrig svika dig!
Det är du och jag och så ska det vara! (L)




Linn Amanda Laila Stenbäck (L) Lisa Elvira Karlsson


Kommentarer
Postat av: Linn, din bästa vän nu & för alltid

du är helt otrolig! jag sitter här & gråter när jag läste igenom hela texten! och visst kommer jag ihåg alla minnen med dig! de är så sjukt många minnen & så sjuuukt bra är dom med! du har alltid funnits där för mig, och jag har verkligen insett de, att utan dig.. ja vad vore jag då? i 9:an, när allt var som sämst, då bi gles isär, nu förstår jag varför jag mådde som jag gjorde! de fattades något.. min BÄSTA VÄN! Jag älskar dig, från hela mitt hjärta! & jag menar vrkligen de! Med dig är de aldrig tråkigt. Även om vi bara sitter hemma & gör ingenting.. så kan vi börja gapskratta åt ingenting. Kanske är de för att vi är lyckligt? att vi har varandra! & jag hålle dig så jävla tajt intill mitt hjärta som de bara går! de är du & jag, de är så de ska va!

Älskar dig! (L)

2010-01-26 @ 22:08:42
Postat av: Lisa

Naaaw.. gråt inte hjärtat!

Det är jag och du och det är så det ska va!

Älskar dig! (L)

2010-01-26 @ 22:11:37
URL: http://lisaelvirakarlsson.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0