nittonde januari tvårusentio .

hejsan hejsan blogg läsare!

Idag har vart en väldigt trevlig dag!
Uppgången skedde klcokan 06:00 och då var det tags att hoppa in i en lång varm dusch.
Sedan göra sig iordning för skolan och klockan halv åtta traskade jag iväg till skolan.

Första lektionen började 08:00 och då ahde vi dataorkunskap, nästa lektion var gympa...

Efter yttligare några lektioner hade klockan blivit tjogo över två coh då var det dags att sluta för dagen!

Undebrara Linn väntade på mig från hon hade slutat och då blev det en sväng på stan med henne innan jag åkte med henne och hennes mamma och handlade lite mat.

Sen skjutsade hennes mamma oss till Affe och då blev det att kolla lite film! (Y)
Sedan kom även johanhem till han! (Y)

Runt sextiden så gick jag och linn en rask prommenad till resecentrum för att hon skulle med bussen, men när vi kom fram hade bussen gått för tjogo minuter sen och då väntade hon på nästa buss medans jag gick hem för att pappa och bror min skulle komma hem.

Då blev det pizza och sedan gick jag iväg till mat-maggan för att ahndla maten till skidresan med Bf klasserna som vi ska ha imorgon!
Ska bli mycket mycket roligt! (Y)

När jag kom hem så satte jag mig och läste ''SOLO'' och det var mycket trevligt, tycker dom börjar skriva mera intressanta saker  nu för tiden än vad dom gjorde för ett år sen.


Dagenlåt: Vanessa Carlton - A Thousend Miles

Dagensbästa:
Linn stenbäck

Dagens skönhet: Sandra Rahm

Dagens vän: Rebecca Fransson

Dagens underbaraste:
Alfred Österberg (L)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0