Trevlig gårdagskväll!

Hejsan hejsan alla nyfikna blogg läsare.
Gårdagen var väldigt väldigt väldigt rolig!
Först så gick jag linn och torun bort till mat-maggan och köpte dricka.
Sedan träffade vi ekholm och roosan lite.
Sen så hade vi glömt av becca så hon var hemma hos mig och väntade. xD
Sedan så var det hem till mig och laga mat.
Och mitt inne i det så bestämmdes det att philip, tallen,slund och bobbo skulle komma hem till mig på förfest.
Sedan kom även roosan och ekholm.
Efter vart här i drygt en timma så bar det iväg till råda på fest.
I bilen blev det mycket sjungande och partajjande(Y)
På festen var det väldigt väldigt kuligt!
Tack för en trevlig kväll alla!

Kommer upp lite bilder från igår lite senare :)


/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0