skola

hejsan hejsan nu sitter jag i skolan efter att ha börjat klockan åtta.
har haft massa redovisningar hela morgonen, det gick faktiskt rätt okej fast jag var otroligt nervös!
jag och becca stter nu och väntar på att våran andra och sista lektion ska börja sedan blir det hem och hämta kläder och sen cykla till älsklingen där det blir att plugga till engelska provet som vi har imorgon och det handlar om gramatik och det är det som jag absolut inte kan! 
otroligt svårt men det blir väl till att fråga A om de eftersom han är otroligt grym på engelska!
är bara så otroligt sugen på att komma hem till han och lägga mig i sängen och bara ta de lugnt med musik och läsa lite engelska. (fast dock inte sugen på engelskan) 
men det ä väl bara att kämpa på antar jag! 
har haft ett prov i veckan och en redovisning så har jag ett prov imorgon och ett på tisdag. 

Försten blir ny design på bloggen inom kort! ska försöka att ha fixat de tills efter helgen! men behöver ju hjälp av torun så de blir när hon har tid. 
ska bli riktigt najs! :) 
men nu börjar snart lektionen så nu måste jag slut men lägger upp ett till inlägg senare idag! :) 


kram Lisa
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0