tagga morgondagen!

hejsan hejsan, idag var skolan jobbig som vanligt.. 08-16 igen!
men som tur är så har vi fått sovmorgon iorgon bitti för vi behövde inte gå på våran lektion så går 09:40-16!
direkt efter skolan ska line med hem till mig och då blir det tagga tjejkväll!
sju tjejer ska hem till mig imorgon och vi ska dricka, lyssna musik, tjejsnack och många roliga spel! :)
kommer bli uberduper kul! :)
det blir jag, line,linn,becca,bente,jessica,alma och kanske olivia :)
kommer bli jätte kul med en tjejkväll det var väldigt länge sedan! :)
men nu blir det att plocka iordning lite hemma och sen blir det hem till älsklingen och hämta lite saker som jag har där som jag ska ha imorgon :)
men får vänta att dra dit tills nio för då slutar han jobba! (redig kille)
Sitter här och lyssnar håkan hellström hela tiden!
hatade honom för ett tag sen men nu är han den enda jag lyssnar på typ.
Riktigt bra!
Han och melissa horn! (Y)
men ni får ha det bra och om jag inte hinner lägga upp något inlägg imorgon så får ni ha en jätte trevlig och bra fredagskväll! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0