Övningskörning

Nu sitter jag i soffan har nyss duschat och sminkat mig, om 1 timma har jag övningskörning på körskolan!
Efter det vet ska jag gå lite snabbt på stan för måste verkligen köpa mycket nya underkläder!
Har inte skrivit på ett tag så tänka ta och skriva lite vad jag gjort dom senaste dagarna!
Fredag: I var jag först i skolan och sedan jobbade jag på kvällen
Lördag: I lördags var jag ute och drack med lite kompisar och sen sov jag hos Alfred
Söndag: Var hos Alfred tills typ 12 då jag åkte hem för att klockan 4 skulle vi ha kalas sedan var jag med Bente och Felix och senare sen åkte jag hem och sov hos alfred igen!
Måndag: Vaknade hos Alfred sedan gick jag på stan med torun efter det mötte jag bente då det blev att sola och sedan gå och äta, sen på kvällen hade vi dans! Sen efter dansen solade jag med mamma, Sen runt 11 tiden åkte jag hem till Alfred igen!
Tisdag: Var hos Alfred tills typ sju då jag åkte hem då blev det övningsköring, promenad och solning!
Onsdag: Ja idag ska jag då övningsköraoch kika lite på stan sen får vi se vad som händer! :)
Men nu måste jag fixa håret och klä på mig :)
Ni får ha det bra!
Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0