Just du

Kommer ihåg när vi träffades första gången, det var när jag gick i åttan, jag va med torun och ni skulle träffa varandra.
Kommer ihåg andra gången de va i oktober 2009 då jag åkte med becca och jag messade med jesper och sen träffades vi på toget, vi pratade lite.
Tredje gången var när jag hade dansuppvisning, precis innan jag skulle dansa såg jag att alla ni satt på första raden!
Senare den kvällen hos Linns syster pratade vi massa om massa saker och redan då kännde jag direkt att det var något speciellt.
Vi träffades på fester nästan varje vecka efter det och vi pratade en hel del.
Efter ett tag blev det sms och tillslut började vi tycka om varandra, när vi va hos anton med massa andra och vi flyttade alltid närmare varandra och du höll på mitt ben under täcket så ingen skulle se!
Sen på nyår träffades vi och då blev jag verkligen kär, vi var varje dag efter det och efter ett tag blev vi tillsammans.
Glömmer aldrig hur vi blev det, har allting i huvudet än exakt som vi sa, verkligen något man lägger på minnet!
Vi har så många underbara minnen älskling, och skulle inte klara mig utan dig!
Du är verkligen det bästa som hänt mig och trodde aldrig jag kunde bli så kär, men du bevisade att du är den enda för mig och det kommer du alltid att vara.
Tänkte lägga upp en bild från ibörjan av vårt förhållande vi se så otroligt lyckliga ut!
Du är bäst och vi ska hålla ihop länge!
Älskar dig
4/1 2010 de bästa dagen i mitt liv! (L)

Kommentarer
Postat av: jesus

titta där står jag!! SÅ söta ni är :) <3

2011-03-07 @ 11:46:11
URL: http://torunandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0