Mat Mat Mat

hejsan, nu efter jag piercat tungan har jag knappt kunnat äta någontin, har blivit att äta soppa, och nyponsoppa.
Men snart kommer mamma hem med donken mat och då ska jag försöka få i mig lite :)
Måste säga att jag är otroligt hungrig av att levat på isglass och soppa.
Men nu tänkte jag plocka iordning lite på rummet och sean vis halv fem ska jag möta felicia och sola och sen åker hon hem och efter det så kommer hon tillbaka igen och sover här! Imorgon är jag även ledig! :D
Då blir det att åka till göteborg på dagen och kolla lite affärer och köpa en ny stav till tungan, sedan blir det vänta tills killarnas plan landar och hämta upp dom på flygplatsen :)
Här är en bild på hur jag ser ut nu! :)
Tröjan är en skoltröja vi ska ha på Try it!
Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0