Mysig helg!

Denna helgen har vart kanon bra! :)
Började fredagen med att sola 30 minuter i solarium och sedan hem och ducha och fixa sig.
Runt halv ett mötte jag upp Bente och då blev det äta på wookhause och kika lite i affärer :)
Sen gick vi lite till skolan och mötte upp Felicia och sedan stan igen.
Sen åkte jag hem till felicia och då blev det att ta de lugnt där en stund innan vi skulle åka till hennes mormor för att äta mat! Efter vi hade ätit åkte vi hem till felicia igen och kollade bb och talang.
Sen åkte vi och hämtade felicias föräldrar hos hennes mormor.
Nästan direkt efter det så blev det att åka till göteborg för att hämta upp pojkvännerna på landvetter!
Runt 4 kom vi där ifrån!
I lidköping sen blev det mat på Donken och sen hem till älsklingen och sova! :)
Lördagen vaknade vi runt två eftersom vi inte somnade förens halv sju kanske?
Sen på eftermiddagen bokade vi biljetter och vid tjogo i nio så gick vi på pirates of caribbean! :)
Riktigt bra var filmen! :)
När vi kom hem sen så kollade vi även på en skräckis!
Söndag vaknade vi runt halv ett då det blev att kolla några avsnitt av angel innan det blev att göra sig iordning!
Gick hem för att fira morsdag med middag hemma :)
Sen åkte jag och mamma och städade och snart ska jag in i duchen för att frächa till mig för runt halv åtta kommer älsklingen till mig då vi ska gå ytterligare på en bio idag ;)
Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0