mys kväll med A

hejsan hejsan igen, nu sitter jag och alfred i soffan efter en härlig måltid!
Eftersom jag inte är så bra på att laga mat så slängde jag in kycklingklubber i ugnen och ställde mig och stekte wookadegrönsaker!
Det blev mycket gott!
Och nu sitter vi här dricker lite fanta och äter godis och kollar på prisonbreak :)
En riktigt mysig och härlig kväll!
Hoppas ni har det bra där ute i regnet? solen? vad det nu är där ni bor idag har det varrierat väldigt mycket hos oss imorse var det spöregn det totalt vräkte ner och runt 1 tiden var det skit varmt så nästan alla på stan gick i bara t-shirt och linnen.
Och nu har det såklart börjat regna igen! Fast absolut inte lika mycket som förut utan nu är det sommarragn som duggar och det luktar så gott! Undra ens hur det kan lukta något särskillt på regn ibland? måste kolla upp det :P
Ha det bra kram L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0