nya kläderna är på!

hejsan hejsan igen alla bloggläsare!
Nu har jag precis kommit ur en lång skön dusch och har även tagit på mig och fixat håret!
Jag tog på mig mina nya byxer jag köpte igår på gina för 99kr!
Har även på mig mitt nya linne från gina oxå 99kr.
Byxerna är melitärgröna och linnet är vitt!
Nu blir det till att sminka mig och sen ska jag tralla bort mot hemköp och handla lite gott inför kvällen.
Min bror kommer även hit ikväll så det blir rester från våran pizza i föriddags och min bror skulle köpa med sig något och komma hit, så nu tänkte jag gå och köpa en dricka och lite godis och så.
Jag kanske hinner ta ett kort sen på outfiten ska försöka hinna med det och lägga ut!
Kanske även kan lägga ut en bild å det jag mer köpte igår!
Hihi föresten längtar jag som fan tills på fredag då jag ska åka till stockholm tills söndagen! :):)

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0