Gamla minnen på bilder!

Hejsan hejsan kom nyss hem från att ha vart på stan med mamma!
Blev att fika med mamma och benita vid 12 sen gick jag och mamma i affärer och jag  köpte en bh en kavaj och en pincette!
Nu blir det att sitta vid datorn och ta det lugnt och senre idag kommer mormor och morfar på eftermiddagsfika!
Blir nog att åka och handla senare idag med tills imorgon! :)
Men nu tänkte jag lägga upp lite gamla bilder som är minnen från olika tillfällen!








Lite bilder från motala i sommeras! :)







Två bilder från sandras 18års fest!







Bilder från brors student




En sommar bild -10



Vinterbild början av -10



Jag och Bente på maskeraden!


Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0