God jul!

Tänkte med att börja skriva godjul! eftersom klockan som sagt är över 12! :)
Nu sitter jag i sängen hos Älsklingen och funderar ignom om jag ska sova eller titta på en film innan jag lägger mig!
Blir nog att öppna paketet från min Älskling och hans mamma som jag fick :)
Så ska även älslingen få sin med men som synd att jag inte träffar hans mamma imorgon så jagkan ge min till henne utan det blir nog Alfred som får överlämna den.
Ska sova hos Alfred idag och imorgon bitti hämtar pappa oss hos hanså åker vi hem till mig för att äta julfrukost ihop med min familj och min systers pojkvänn och alfred då :)
Ska bli mycigt att fira lite jul ihop första gången! :)

Kommer ihåg förra julafton då jag satt och skrev sms hela julen för jag hade så tråkigt, jag skrev och skrev och skrev och de va ju såklart med Alfred!
Vi va inte tillsammans då utan hade nyss träffats och började tycka om vaarndra så det blir det att tänka på imorgon när man sitter hos mormor :P

Har även bestämmt nu vart jag ska vara på nyår så nu behöver jag inte vara orolig och så över det att jag inte ska hitta någon stans att vara!
Och det kommer nog bli kanon roligt för det är mycket trevliga personer vi ska vara med! :)
Först blir det äta lite och sen dricka lite och sen efter tolvslget går vi tillbaka dit och fortsätter :)
Det blir nog mega kul! Har fått låna klänning av min syster till nyår och en som jag ska ha imorgon till jul :)
Men har inte riktigt bestämmt mig till vilken jag ska ha vart med det får vi allt se! :)

Men nu ska jag lägga mig i sängen och sätta på en film innan klockan blir lika sent so igår när jag la mig!
Ska ju upp klockan halv nio så måste va pigg fast varje år hemma hos mormor tar ajg mig en tupplur efter middagen!
Längtar efter all god mat! :)

Ni får ha en riktigt gog jul allihopa! :D kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0