mysig måndag

hejsan hejsan idag har det varit fullt upp! :)
Blev först en lång sovmorgon och vid halv tre mötte jag syster på stan där vi gick och köpte fika och sen hem till henne där det blev att noppra ögonbrynen och kolla lite kort innan mormor och morfar kom dit på en fika! :)
Vid halv fyra mötte jag upp Linn och Torun på sran där vi gick och fixade dom sista julklapparna och sedan gick vi hem till torun för då blev det att göra lite slingor i mitt hår :)
Nu är mitt hår brunt så nu trivs jag i färgen nu är de absolut inte lika mörkt som förut :)
Efter jag vart hos torun va det att slå sig ner i soffan med mamam och pappa och kolla på den nya serien i 3 delar som började idag!

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra ifall jag ska vara hemma och ta det lugnt eller om jag ska hem till älsklingen och mysa :)

Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0