härlig dag

hejsan hejsan idag vaknade jag vid tjogo i två eftersom jag och älsklingen kollade på en skit läskig film igår så vågade inte somna direkt efter det så började kolla på ett annan serie men efetrsom älsklingen var brevid somnade jag nästan direkt!
När jag vakade så efter bara en litet stund skickade mamma sms och frågade om hon fick bjuda på en fika så 15 minuter efter satt jag på cykeln.
Blev att fika med mamma pappa och syster på lindstorget!
Blev en härligt go kyckling smörgås :)
Sen cyklade jag iväg och mötte linn vid resecentrum och sen gick vi lite på stan och jag köpte världens sötaste kjol på gina! Linn köpte en svart långklänning! :)
Sen drog vi hem till mig och bytte om lite och sen så drog vi iväg till skogshyddan med alfred filip och emil.
Blev att spela minigolf! Kom 3:a! :)
Och nu är jag och Linn hemma hos mig och bara degar! :) otroligt skönt!
Ifall det blirr fint väder imorgon blir det nog stranden! :)
Är ledig imorgon! :) sen blir det jobb på fredag och måndag och sedan på tisdag bär det av till motala! :D
Ska bli roligt! :)

Måste bara säga att jag älskar alfred massor :D


/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0