motala lista!

hej igen nu har jag äntligen jobbat klart och det var otroligt jobbogt i denna värmen men tanken på dom pengarna på den tiden så var det värd det.
Träffade även en skit mysig tant som stod och pratade med mig i drygt 10 minuter om vart hon bodde och att hon inte hade duschat på flera dagar! :P

Nu väntar jag på att Linn ska kolla till stan för då blir det fixa sen iordning och ikväll blir det utgång!
Jag siter även och funderar vad jag ska ha med mig till motala.
Jag Linn alfred och Emil åker ju dit på tisdag och stannar där ända tills söndag! :)
Det blir att kolla på folkrace, sola,bada och festande! :)
kommer bli riktigt trevligt! :)

Saker jag hunnit komma på att jag ska ha med mig:
Kläder
Badkläder
Handduk
Mat
Smink
Tandborste
Mobilladdare
Penga
Sovgrejer
Madrass till Linn och emil?

Sen har jag inte kommit på något mera än så länge :P
Men måste iaf dra iväg snart och handla!

Just det imorgon ska jag och Linn kanske till göteborg d Linn ska göra en sak som hon inte ville jag skulle nämna utan det skulle bli en överaskning men ni kan väl nästan förstå vad det är för någonting? ;)

Men nu ska jag hoppain lite snabbt i duschen och spola av mig och tvätta håret och va berädd tills Linn kommer! :D
Ni får ha det bra och hoppas ni får en rolig helg allihopa! :D

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0