otur/tur

hejsan hejsan alla blogg läsare!
Idag vaknade jag hemma hos älsklingen efter en trevlig kväll/natt igår med älsklingen linn och emil.
Vi kollade på 28 veckor senre som var lite läskig särskillt när linn satt brevid och hoppade till så man själv med gjorde det.
Sen runt 1 tiden gick jag och alfred hem till ahn då han satet sig och kollade på ett program av en serie fast då stensomnade jag! OTROLIGT SKÖNT! :D

imorse vaknade vi runt 11 tiden för jag skulle iväg och jobba och han skulle iväg till göteborg och sova där och imorgon ska han till lisseberg!
Mycket avensjuk på vill emd till lisseberg men för hoppningsvis blir det det näsa helg!
Har ni hört om den nya som ska komma nästa år?
Helt sjukt hur läskig den kommer vara! Tror inte ens jag kommer våga åka den!

Idag när jag städade så var jag så klumpig så jag råkade tappa ner mobilen i skurhinken så den pajjade :(
Men när jag kom hem fick jag med pappa och vi åkte till elgiganten och köpte en ny :)
Det blev en xperia x10 mini!  :D
Otroligt nöjd! :D
Men nu ska jag äta och om drygt en timma kommer Linn till mig :D
Hoppas på att det blir bra väder imorgon för är ledig och då blir det kanske dra till stranden! :)

Ni får ha det bra kram / L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0