Jobbat..

Hejsan hejsan!
Denna helgen har gått otrioligt fort!
Fredags var jag med älsklingen och några av hans kompisar hemma hos sebastian och där blev det chill dricka lite och bara ta de lungt. Åkte hem runt 02:00, åkte sedan hem till alfred.
Lördagen var lite oklar vad som jag skulle göra men blev att åka en liten stund till jesper i nossebro och senare på kvällen åkte jag till lidköpng till campingen där alfred va, då blev det att va där i ca 20 min och sedan gick jag, alfred, filip och olivia hem.
När jag kom hem till alfred somnade han i sängen med en gång när jag va och tvättade bort sminket så det blev att jag stensomnade med.
Idag så hämtade mamma mig lite innan tre då det var dags att åka och jobba.. det gick hyfsat fort och thjänade 200 kr på 1 timma och 30 min :)
Hoppas det går lika lätt när jag börjar jobba själv eller iallfall att det käänns lika snabbt :)

Men nu ska jag in i duschen för snart kommer becca och då blir det att va i stan lite och sen blir det att åka till järpås och sova hos henne och sen imorgon blir det möte med fotbollen.

Om exakt en vecka åker vi på cup med dom små :)
Jag och becca kanon ledare eller får hoppas att de blir så ändå :)


Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0