Shopping!

Hejsan hejsan!
Efetr att ha ätit med älsklingen igår så cyklade jag iväg till stan för att leta bikini.
Ska ju åka till smögen om exakt en vecka och då känner jag att jag måste ha mera än en bikini.
pluss att min rosa inte är den diskretaste precis, den ärverkligen lysande men den är otroligt cool.
Eftersom jag visste hur jag ville att bikinin ungefär skulle se ut så tog det nästan tre timmar innan jag hittade den jag ville ha.
Blev att jag köpte en hel svart överdel på intersport.
Underdelen köpte jag på JC och den var svart med lite rosa blommor på!
Otroligt nöjd är jag.
Det blev inte så himla dyrt heller det kostade runt 3 hundralappar men det var det absolut värt.
Såg fram emot enormt att åka till stranden idag i min nya bikini men när jag vaknade va det såklart otroligt molning och det varingen dag på stranden.
Så får väl hoppas att det blir enotoligt skön dag imorgon! :D
Här kommer bilder på bikinin!





Överdelen från intersport





Underdelen från JC



/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0