Trevlig dag!

Hejsan igen, nu så är jag med torun, vi har allt hunnit med en hel del idag.
Vi har solat, gått till mat-maggan för att köpa tårta men då hade dom ingen så då blev det att köpa hello kitty glass istället :D
Sen solade vi änno mera!
Gjorde mönster på energiburkar vi har kollat tv, gåt och handlat mat och lagat mat!
Det blev tomatsoppa med nalle puh makaroner! :D:D
Skit gött :)
och nu har vi precis slingat toruns hår och nu står hon och blåser det och jag är otroligt nyfiken på att se hur de blev :P
Här kommer en bild på matlagningen..









Kollade även att det skulle bli härligt väder imorgon med:D
Vet bara inte vad jag ska ha på mig :S
Men får väl kolla på det imorgon..
Sprang runt i hela huset för att leta efter plattången så hade mamma tagit med sig den ut till stugan men som tur var har man en underbar syster som lånar ut sin :)


Ha det bra och om jag inte hinner skriva något imorgon så får ni ha en otroligt bra midsommar allihopa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0