Härlig eftermiddag!

hejsan hejsan igen!
Sitter fortfarande hemma hos min syster men nu sitter jag och kikar runt lite på datorn och lyssnar lite lågt på musik, vill inte väska älsklingen som har sten somnat i soffan :P
Sitter även och gosar med lilla viggo som ligger i mitt knä och också sover.
Idag blir det att vara hemma och bara ta det lungt blir nog kanske till att kolla lite på melodifestivalen ifall jag lyckas övertala killen!

Imorgon kommer syster och nicklas hem från deras skid resa och då ska jag och affe inte bo här längre :/
Lite tråkigt faktiskt för det är otroligt härligt att vara här med älsklingen bara.
Men det har iaf vart riktigt roligt att vara här! :)
Idag har jag lagat mat, diskat och städat! :)
Brukar aldrig göra det hemma men nu var de hyfsat okej iaf!
Tror nog det är roligare när man är hos någon annan och gör det.

Men nu ska även jag lägga mig lite i soffan och sova lite!
Ha det bra Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0