Trevlig gårdagskväll!

hejsan!
Gårdagen avr mycket trevlig, vid ungeför 8 tiden kom jessi hem till mig :)
då blev det att ta några öl samtiigt som att göra sig iordning!
Runt 10 tiden kom becca och hämtade oss ochdå blev det ströga lite och stå vid torget!
Sen blev vi avsläppte på läckögrillen och därifrån gick vi till campingen! (Y)
Där inne träffade vi älslingen och hans kompisar!
Mycket trevligt va det! :)
När jag kom hem och la mig i sängen var klockan drygt kvart i fyra.

Imorse vaknade jag 15:00!
Och nu blir det duschen och sen kommer det hit lite folk och då blir det grillning och lite smått drickande! :D

Kommer bilder på min outfit senare! :D

Ha en trevlig lördagskväll! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0