Äntligen helg.

vad skönt har äntligen kommit hem från skolan!
Idag var det att börja kl åtta och fick sluta tidigare så slutade halv 3 istället för fyra! (+)
När jag kom hem hoppade jag direkt in i ett par mjukisbyxor och en mysig tröja.
Har precis lagt in en mosarella pizza i ugnen jag ska sitta och njuta av.
Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer ska nog försöka hitta en fest emn det ser dött ut, annars blir det hemma kväll för imorgon blir det party så hade nog vart skönast med en hemma kväll idag!
Älsklingen fyllde ju 18 i måndags så ikväll ska han ut med killkompisarna! :)
Kanske händer ett det blir ett inlägg till idag! vi får se vad som händer :)

Kram Lisa

Kommentarer
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Hej!

Jag tänkte bara tipsa om att det är sista chansen att tävla om ett presentkort på min blogg. :) Tävlingen går ut idag 22.00:

http://adara.blogg.se/2010/november/tavling-i-samarbete-med-qpixse.html#comment



En annan tävling finns i min högerspalt! Det vore superkul om du ville vara med och tävla! :D

P.S Om du inte vill ha reklam så ber jag om ursäkt!

Hoppas du får en mysig advent! <3

Kram

2010-11-28 @ 03:17:35
URL: http://adara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0