Grattis!

hejsan hejsan nu är det den 22 november redan!
Idag fyller Alfred 18'! :)
Det firades mest igår när jag bjöd han ut och åt thaimat och sen bio men han fick ändå en liten present av mig idag på morgonen!
Det blev en hårfön som han hade önskat sig.
Just nu är han och tatuerar sig och eftersom att jag altid är så morgonttrött så låg jag kvar och sov hos han och vaknade runt 13 tiden!
Så nu blir det att vänta tills han kommer hem (Y)
Ikväll blir det nog bara vara hemma och ta det lungt!  :)
Grattis Grattis älskling! :)

Kommentarer
Postat av: sara

vill se bild på tatueringen! :)

2010-11-22 @ 21:48:35
URL: http://sarakarlson.blogg.se/
Postat av: Lisa

jag har inte heller sett den än för han va tvungen att ha plast på i 8 timmar han körde armen sen ut på ryggen och bröstet! :)

2010-11-23 @ 08:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0