Överby

Hejsan hejsan nu är det söndag!
Gårdagen blev inte en hemma kväll som planerat utan drog till Joel där några folk i min klass var och sen drog vi till filip. Det var mycket trevligt!

Nu så håller jag på att fixa mig iordning lite för om 20 minuter kommer min syster och då ska jag hon och mamma åka till överby och handdla vinterskor!
Blir mycket bra eftersom mina läcker in hur mycket som helst!!
Ikväll blir det bio och thai mat med älsklingen som han ska få i 18 års present eftersom han fyller 18 imorgon ;)
Men blir även en till present till han som jag inte säger än!
Så direkt när jag kommer hem blir det att sätta på Harry Potter och kolla den sista filmen jag inte har sett innan den vi ska kollapå ikväll på bion! :)

Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0