lugn helg!

hejsan hejsan denna helgen har det bara blivit att tagit det lugnt, otroligt skönt!
igår blev det attvara hemma till nio då jag drog hem till älsklingen då hans och hans kompisar skulle iväg till bowlinghallen då va jag kvar hos han åt pizza godis och kollade på film!

idag vaknade jag och älsklingen itid för en gång skull,helt otroligt men vi gick upp mellan halv elva elva någonting :)
vid 1 kom pappa och hämtade mig och då blev det att åka iväg och övningsköra, det gick ganska bra faktiskt!
sen åkte jag hem till älsklingen igen där det blev hanmburgare pommes och beanärsås (stavning?)
sen blev det en tupplur i soffan och idol!
och nu ska blir det snart en till film och sen blir det att äta ris, kyckling och currysås! :) mumms!
blir även att sova här! :D


kram lisa

Kommentarer
Postat av: Anonym

Godis på helgen är aldrig fel. ;)

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-03 @ 21:03:23
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0