riktig höstdag

hej hej alla bakom datorskärmarna, men det göt ni otroligt rätt
i, vädret ute är ju inte det roligaste pracis..
det är jätte kallt jätteblåsigt och lite små regningt!
inte alls det perfekta vädret.
kan det inte bara bli sommar snart? jag och pappa pratade
om förut hur härligt det hade vartit om man gick och la sig
och sov och vaknade upp på sommaren istället! men då kom jag
på att de är lite tråkigt att missa nyårsafton så det sket sig :P

direkt när jag kom till älkslingen hoppade jag ini en varm dusch
och slängde mig under täcket i sängen och är fortfarande invirat i det!
så otroligt skönt!
men nu funderar jag på att sätta på en film och hämta mig ett
glas vatten och bara ligga och njuta! jag röstar på det så ni får
ha det bra så hör jag av mig mera imorgon!


kram lisa  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0