Hos A!

Hejsan, igår runt åtta blev det en promenad hem till älfred det där oxå blev att sova!
Är ledig idag och nu är han i skolan så sitter själv hos honom och har precis kollat på glee! (Y)
Va egentligen meningen att jag skulle tränat idag men när jag kom hem till alfred igår kom jag på att jag glömt gympaskor så då skret de sig :/
Gick lite på stan igår och handlade nya gympabyxor, ett träningslinne och present till pappsen som fyller år imorgon! (Y)
Men nu ska jag kliva upp ur sängen och överaska älsklingen när han kommer hem med att jag har städat! :D
Här får ni en liten bild på mig när jag ligger i sängen helt morgontrött och inte iordningfixad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0