Hos alfred

hejsan nu sitter jag hemma hos älsklingen i hans kök och väntar på att kakan som jag bakat till min syster ska svalna så hon kan komma och hämta den :)
Chokladen tar lång tid att stelna ju :(
Idag har jag vart på prektiken och sen frågade alfred mig om jag ville komma till han och självklart ville jag de :)
Vi har ätit mat och så har jag bakat och snart blir det nog film :)
Han är helt inne i sina dokumentärer om olika gäng i typ usa och sånna grejer men ska försöka få honom till att titta på någon bra film istället :)
Imorgon är jag ledig och klockan två ska jag till tandläkaren :( :( :(
Och sen på kvällen ska jag jobba på bowlingen!
Här får ni en bild på hur jag ser ut just nu!
Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0