Måndag skoldagen avslutad!

hejsan :)
Slutade skolan fyra idag men eftersom att de inte finns så mycket att göra nu så fick vi sluta runt tre tiden! :)
När jag kom hem la jag mig i soffan och kollade på filmen streetdance! Den är skit bra såg den herromdagen med!
Men efetrsom ja var så himla trött stängde jag av efter drygt 20 minuter och då blev det att ta sig en tupplur innan de blev att packa!
Har haft sådan otur att jag har fått en hemsk förkylning med snuva ont i halsen och 1000 nysningar per dag!
Och idag börjar ju dansen men med min otur kan jag ju inte va med på den för vill inte att förkylningen ska bli värre :(
Så blir att titta på idag istället, sedan ska jag iväg till älsklingen där vi ska laga lövbiff, pommes och rödvinsås! mumms! :D
Då blir det oxå film mys :)
Men blir nog lägga sig i skaplig tid idag för imorgon har jag skola 8-16 och sen praktik 16.45-22! Men det gick bra förra veckan så gör nog det denna med! :)
Men nu måste jag ta på mig för att gå och möta bente och sen traska iväg till dansen!




Imorgon får vi även våra datorer i skolan! :) Wiiii :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0