Min lediga dag

Hejsan idag va jag ledig från både skolan och praktiken men blev att gå till båda ändå, men inte för att arbeta!
Gick med Alfred till skolan klockan åtta och då satte jag mig och väntade på bente lite innan hon kom dit :)
Då blev det att fråga pia om hjälp med valen som vi ska ha som kurser i trean.
Allt kronglade till sig och det jag ville ha gick inte att ha för dom låg samtidigt så det blev naturkunskap b och företagsekonomi a!
Andrahandsvalen blev matlagning och teckenspråk!
Efter vi fixat det gick vi hem lite snabbt till Tom där Bente hämtade sin sminkväska.
Sen gick vi till praktiken eftersom christina fyller år och då blev det att vi skulle fira henne och marie som fyller på söndag med tårta! :)
Eftersom bente hade praktik där idag så tog jag och gick hem och nu har jag suttit här vi datorn ska nog ta mig en liten tupplur :)
Skriver mera sen :)
Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0