Söndag..

hejsan hejsan, denna helgen har varit väldig bra det blev lite partaj i fredags och igår var jag bara hemma och tog de lugnt!
Idag har jag med bara varit hemma men nu så har jag duschat och ska snart packa för att jag ska iväg till älsklingen :)
Blir väl någon film och sen lägga sig för en ny skolvecka börjar ju imorgon -.-
På tisdag får vi också våra nya datorer i skolan, alla ska få var sin mac dator! :D
Men direkt efter det blir det att praktisera till 22 så kommer inte kunna hålla på med den ändå kanske lite på kvällen när jag kommer hem :)

I fredags ringde mamma med och beställde tid hos mig hos frisören! Ska dit fredag morgon kl 9 och göra ljusa slingor! :)
Så får hoppas att det allt blir bra :)


Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0