Trött..

Hejsan hejsan, ida blev det att gå upp vid åtta för vid halv nio så skulle jag va på bowlinghallen!
Jobbade från 8.30-15.30 så det blev en ganska lång dag och efter det gick jag hem till älsklingen och väntade på att han skulle komma hem eftersom de var de la gardie open idag så han började 1 och skulle sluta 7 men hem kom hem vid kvart i 6 då han väckte mig efter att jag råkat stensomna i sängen brevid datorn!
Efter jag vaknat tog jag tag i städningen i lägenheten! Va en hel del att göra med efter att ha sovit va jag pigg och tog tag i allt de tog ca 1 timma och efter det satte jag mig i sängen med datorn och ett stort glas fanta och då kom älsklingen med till sängen så blev att mysa och försöka fatta nya saker på datorn :)
Snart kommer pappa och hämtar mig och då blir det att åka hem och fixa lite saker hemma och även sova hemma, har sovmorgon imorgon till tio så det ska bli jätte skönt! :D
Tänka ta och ge er en slapp bild på mig nu hur jag ser ut efter 8 timmars arbete och en timmas städning!
Lägger upp mera sen när jag kommer hem :)
Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0