lägenheten!

hejsan, nu har det vart jätte dålig uppdatering det senaste!
Men har vart i göteborg över helgen och så så har inte hunit med så mycket!
Men idag hade jag 20 minuters lektion i morse sen slutade jag och sen vid 4 skulle jag skriva prov, det gick jätte bra! :)
Efter det så åkte Alfred iväg till några kompisar för att spela volly boll och då passar jag på att överaska honom! :)
Städade och skurade hela lägenheten! :) Tror han kommer bli jätte glad :)
Tänkte lägga upp några snabba bilder jag tog efter så ni kan få se lite hur det ser ut :)
En bild på köket!
Två bilder på Alfreds rum! Gick inte att rotera bilderna så det får gå bra
med fel håll, kommer någondag upp bättre bilder! :)
Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0