Mysig kväll

Har uppdaterat dåligt för igår runt 6 tiden åkte jag hem till Alfred och vi kollade på film och bara tog det lugnt!
Det var även första dagen för mig att sova i hans nya lägenhet men det gick såklart jätte bra :)
Idag gick jag upp halv åtta och åkte hem för att fixa mig till skolan men när jag väl kom till skolan skulle man bara kolla praktikplats så jag kunde gå efter bara typ 10 minuter, då åkte jag hem och tog på mig träningskläder och sedan vidare till gymmet.
Efter gymmet tog jag och solade lite solarium och efter det åkte jag en stund hem till A.
Där hjälpte jag han att hänga upp och packa upp alla hans kläder eftersom han inte hunnit det tidigare.
Nu sitter jag hemma och håller på att buda hem ett par skor som går ut om 25 minuter och hoppas så mycket på att jag kommer vinna! Har velat ha sånna länge och nu är det till ett bra pris!
Får se vad som händer ikväll ifall det blir att vara hemma eller att åka hem till A :)
hörs senare!
en otroligt snygg outfit på bild! Skulle gärna velat ha den stickade tröjan!

Kommentarer
Postat av: Syster!

Fick du skorna? :)

2012-01-30 @ 21:29:18
URL: http://sarakarlson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0